شرکت خدمات مالی و حسابداری تدبیر حساب میزان

خدمات ما

در چه اموری می توانیم به شما کمک کنیم؟

خدمات مالی و حسابداری تدبیر

اظهارنامه مالياتي در واقع کارنامه مالي يک سال کاري شرکت يا شخص مي باشد که جهت محاسبه ماليات به اداره دارايي ارايه مي گردد.
در واقع در ايران ماليات به دو صورت خوداظهاري و يا علي الراس محاسبه مي گردد. در سيستم خود اظهاري شخص حقيقي يا حقوقي خود اعلام مي نمايد که چه مقدار درآمد داشته و چه مقدار بايد ماليات پرداخت نمايد براي اين منظور اظهارنامه اي تکميل کرده که شامل کل درآمد ها و کل هزينه و استهلاکات و حقوق کارمندان و . . . مي باشد و معافيتهاي مالياتي را محاسبه نموده و در نهايت مبلغ ماليات ساليانه نيز قيد مي گردد. دارايي نيز به شرط صحت مطالب و کامل بودن مدارک و عدم تخلف از قوانين ثبت دفاتر و اظهارنامه و … آن را مورد پذيرش قرار داده و با توجه به آن ماليات دريافت مي نمايد. در صورت عدم پذيرش اظهارنامه مالياتي و يا عدم ارايه آن به دارايي مميز مربوطه به صورت علي الراس ماليات را محاسبه نموده و به مودي اعلام مي نمايد و نظر او ملاک پرداخت مي باشد.

حسابداری شرکت ها - خدمات مالی و حسابداری تدبیر

موسسه حسابداري و خدمات مالي تدبیر  با بکارگیری حسابداران مجرب آمادگی انجام کلیه امور حسابداری اشخاص و شرکت های تجاری و موسسات غیرتجاری را دارد. انجام کلیه امور حسابداری از تنظیم دفاتر قانونی و ثبت اسناد و تهیه صورتهای مالی و تهیه گزارشات مالی و بستن حسابها و تنظیم اظهارنامه مالیاتی تا رفع اختلافات مالی و دفاع مالیاتی و مشاوره در خصوص معافیتهای مالیاتی و … در تدبیر پردازان طاها صورت می پذیرد، حسابداری شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود و تضامنی و تعاونی و شرکت های پیمانکاری و خدماتی و مشاوره و بازرگانی و تجاری.

اين خدمات شامل :
– ارائه کلیه خدمات حسابداری و مالي شركت ها موسسات و اصناف
– تهیه وپلمپ و تحریر دفاتر قانونی
– تنظیم و تکمیل اظهارنامه مالیاتی
– ارائه خدمات مديريتي و مشاوره مالي
– تنظیم و تکمیل اظهارنامه ارزش افزوده
– تهیه صورتهای مالی و تجزيه و تحليل صورتهاي مالي
– اعزام نیروی حسابدار به صورت پاره وقت و تمام وقت
– ارائه خدمات مشاوره ای در امور مالیاتی – بیمه- بانکی
– مشاوره در خصوص قوانین کار و تامین اجتماعی و مالیاتی
– ارائه خدمات مشاوره ای توسط کارشناسان ارشد مالی و مالیاتی
– مشاوره در خصوص اخذ مفاصا حساب از سازمان تامین اجتماعی
– حسابداری پیمانکاری وتنظیم صورت وضعیت پروژه های عمرانی
– معرفی و فروش نرم افزارهای مالی متناسب با فعالیت واحد متقاضی
– ثبت شركت ، دريافت كد اقتصادي ، دريافت گواهينامه ارزش افزوده
– آموزش حسابداری و نرم افزار هاي مالي به پرسنل شرکتها و موسسات
– به روز رسانی اسناد و مدارک و تهیه گزارشات مورد نیاز مدیران مجموعه
– ثبت و ضبط و نگهداری کلیه اسناد حسابداری در کوتاه ترین زمان ممکن
– تعیین حوزه مالیاتی وانجام امور مربوط به گرفتن کد کارگاه و کد اقتصادی
– ثبت اسناد حسابداری (جاری- معوقه – بهم ریخته) و  به روز رسانی حسابها
– تهیه و تنظیم لیست های مالیات، بیمه ، مالیات حقوق ، مالیات اجاره و . . .
– اجراي عمليات اصلاح حساب و بستن حساب ها و رفع اختلاف حساب با ساير شركتها
– انجام امور بیمه شامل تشکیل پرونده بیمه شرکتها و اشخاص و اخذ کد کارگاهی و تنظیم لیست بيمه تامين اجتماعي

موسسه حسابداري و خدمات مالي تراز پردازان طاها  با بکارگیری حسابداران مجرب آمادگی انجام کلیه امور حسابداری اشخاص و شرکت های تجاری و موسسات غیرتجاری را دارد. انجام کلیه امور حسابداری از تنظیم دفاتر قانونی و ثبت اسناد و تهیه صورتهای مالی و تهیه گزارشات مالی و بستن حسابها و تنظیم اظهارنامه مالیاتی تا رفع اختلافات مالی و دفاع مالیاتی و مشاوره در خصوص معافیتهای مالیاتی و … در تراز پردازان طاها صورت می پذیرد، حسابداری شرکت های سهامی خاص و مسئولیت محدود و تضامنی و تعاونی و شرکت های پیمانکاری و خدماتی و مشاوره و بازرگانی و تجاری

 

ثبت شرکت - خدمات مالی و حسابداری تدبیر

ثبت شرکت یک قرارداد است بین شرکا که از سود حاصل منفعت ببرند و در واقع شرکت یک بنگاه تجاری است که اعضای آن در سود ومنفعت آن سهیم می شوند. شرکت دارای شخصیتی جدای از شخصیت افراد می باشد که نام آن شخصیت حقوقی است. اگر چند نفر بخواهند با هم کاری را انجام داده و سودی ببرند باید شرکتی ثبت کرده و در غالب شرکت امور خود را انجام دهند.
با ثبت شرکت از مزایای ذیل بهره مند می شوید:
.   دارای یک شخصیت حقوقی جدای از شرکا می شوید.
.  اعتبار شرکت از یک شخص عادی بیشتر بوده و معاملات خود را راحت ترانجام می دهید.
.   تمام امور بین شرکا در شرکت تعریف شده و در صورت اختلاف، تکلیف معلوم است.
.  دارای کد اقتصادی و پرونده دارایی و حساب بانکی و دسته چک به نام شرکت می شوید.
.  می توانید با ادارات دولتی و یا شرکت های بزرگ تجاری کار نمایید.
.  در صورت فوت هر یک از شرکا طبق قانون تجارت عمل خواهد شد و بلاتکلیف نمی مانید.
 (3)
در اين راستا موسسه حسابداري و خدمات مالي تدبیر با بهره گیری از کادر مالی و اداری قوی آمادگی ارائه کلیه خدمات ثبتی به شرکتها را دارد، اهم خدمات قابل ارائه به شرح ذیل می باشد:
۱۱- ثبت انواع شرکتهای سهامی خاص – مسئولیت محدود –موسسه –تعاونی و هرگونه تشکل حقیقی و حقوقی
۲- انجام کلیه مراحل ثبتی تغییرات آدرس –سهامداران-افزایش یا کاهش سرمایه-انحلال و ….
۳- پلمپ دفاتر قانونی کل و روزنامه و همچنین دریافت و پلمپ دفتر مشاغل(موضوع بند ب ماده ۹۶ ق.م.م)
۴۴- ارائه کلیه خدمات ثبتی و اقدام در خصوص درج آگهی های قانونی در روزنامه رسمی

مالیات بر ارزش افزوده - خدمات مالی و حسابداری تدبیر

مطابق ماده ۳ قانون مالیات برارزش افزوده مصوب سال ۱۳۸۷ ارزش افزوده عبارت است از تفاوت بین ارزش کالاها و خدمات عرضه شده با ارزش کالا و خدمات خریداری یا تحصیل شده در یک دوره معین می باشد.
برای مثال در تهیه نان ابتدا گندم خریداری شده مثلا به مبلغ ۱۰۰ تومان ولی در نهایت پس از تولید و فرآوری آن، گندم تبدیل به نان می شود که به مبلغ ۱۰۰ تومان فروخته می شود. مبلغ ۹۰ تومان اختلاف حاصل ارزش افزوده محسوب می شود و مالیات بر ارزش افزوده از روی همین قسمت افزوده شده دریافت می شود.
برای پرداخت مالیات برارزش افزوده می بایست به صورت جداگانه در دارایی ثبت نام کرد یعنی به صرف تشکیل پرونده دارایی نمی توان مالیات برارزش افزوده را پرداخت کرد بلکه باید در حوزه مالیاتی در قسمت مالیات برارزش افزوده ثبت نام کرده و مالیات آن را پرداخت کرد.

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

کیفیت برتر

به دلیل بهره‌گیری از نرم‌افزارهای معتبر داخلی نظیر همکاران سیستم و تدبیر و غیره در تهیه گزارشات مالی و بانکی، این موسسه همواره خدمات خود را با استاندارد های بین المللی حسابداری تطابق می‌دهد و این خود گواه ادعای ما، جهت ارایه کیفیت برتر می‌باشد.

مشاور امین

یکی از مسائل مهم برای مشتریان، محرمانه ماندن اطلاعات است. عدم افشاء اطلاعات در بازار پر رقابت امروز می‌تواند برای فعالان آن حوزه ارزشمند و حتی حیاتی باشد. ما بعنوان یک موسسه مالی، این اطمینان را به شما می‌دهیم که امانتدار اطلاعات شما باشیم و از هرگونه نشت اطلاعات جلوگیری کنیم.

تجربه

اصلی‌ترین پشتوانه موسسه حسابداری حساب میزان، اجرای موفق ده‌‌ها پروژه در استان لرستان می‌باشد که این خود باعث گردیده تا به عنوان مرجعی تخصصی و فنی برای مشاوره و تهیه گزارشات مالی، بانکی مبدل گردیم.

دانش به روز

استفاده از متخصصین مجرب و کارآزموده و بهره‌گیری از نرم افزارهای استاندارد و مورد تایید بانک‌ها و دارایی سبب گردیده است که دانش به روز، به عنوان محرک اصلی برای پیشرفت و اعتلای موسسه حساب میزان مورد توجه قرار گیرد.

همکاران ما